Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

aerobni trenink vs posilovani
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Treaty



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 7:40 pm    Předmět: Citovat

ale ja ji duveruju, proto rikam, ze tam to rotacni cviceni velmi doporucujou a neni tam ani zminka o tom, ze by to nebylo vhodne pro zeny prave kvuli tomu, ze se zaroven posiluji i ty sikme brisni svaly... Ta kniha se jmenuje Posilovani pro zacatecniky i pokrocile a je od Libora Kopeckeho
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 8:51 pm    Předmět: Citovat

Ale šikmé břišní svaly a především rotátory se samozřejmě posilovat musí. Já jsem psal o ošemetnosti cvičení rotací proti odporu, pokud se cvičí s větší přídavnou zátěží... Samozřejmě, že svaly ti nenarostou hned. Ale pokud si tento cvik necháš v tréninkovém plánu dlouhodobě, tak opravdu zesílení (tím myslím nežádoucí) může nastat. A protože se to někdy ke všemu propaguje jako cvik na zeštíhlení pasu, tak tendence nechávat ho po delší dobu v plánu se může vyskytnout. A delší doba může nastat už klidně po měsíci. Tryggve ti velice dobře radil, že lépe je cvičit rotace s tyčí na ramenou a čím je ta tyč lehčí, tím lépe pro cvik i tebe.
Viz.: http://cviky.cz/pas/detail15.htm

To bylo jediné na co jsem chtěl původně upozornit. A pokud něco jeden autor nezmiňuje, neznamená, že to neplatí. Všechna moudra ještě nikdo do jedné knihy nevměstnal.

Jenom si ještě dovolím poznámku: Nejsem zásadní odpůrce využívání přístrojů v tréninkovém procesu, dokonce ani zatracovaného multipressu. Speciální stroje na břicho ale opravdu nemusím, v posilovně se bez nich dá velmi dobře obejít....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Treaty



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 10:52 pm    Předmět: Citovat

zitra vyzkousim rotaci s tyci.. jinak ja teda zatim stroje uprednostnuju z jednoho prosteho duvodu - nedavaji moc velikou moznost delat neco spatne a ublizovat si, vzhledem k rozsahu pohybu ktere na nich jdou vetsinou provadet.. s tema cinkama si nejsem vubec jista, ale ta knizka mi urcite pomuze..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 11:31 pm    Předmět: Citovat

Souhlasím s tebou, že pro začátečníky je jednodušší cvičit na strojích. Proto je také svým klientům do začátečních tréninků zařazuji. Ale právě při posilování břicha na strojích se dá hodně zmršit. Málokterý stroj na břicho je něčím přínosný. Přeji mnoho úspěchů ve studiu odborné literatury.. :shock:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com