Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spalování - stehna, lýtka, hýždě

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Janulka



Založen: 29.9.2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: so září 29, 2007 3:35 pm    Předmět: Spalování - stehna, lýtka, hýždě Citovat

Ahoj, můj dotaz zní, co je za nejlepší sport, přepadně cviky na tyto partie. Předem chci zdůraznit, že mám sklony HNED nabírat svalovou hmotu a to také nechci, sice je vše pak pevnější, ale i mohutnější a váha samozřejmě ihned nahoře. Potřebovala bych opravdu jen spálit ty tuky, které jsou na stávající svalové hmotě. Spotuji velmi ráda, takže přijmu jakýkoliv druh sportu - běhání, kolo, posilovna, squash ..... K tomu bych i ráda případně sestavení treninku a jídelníčku. Je mi 27 let, vážím nyní 62 kg a měřím 161. Horní partie jsou naprosto v poho (ploché bříško), jde jen o nohy a hýždě. Moc děkuji za radu Janulka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Janulka



Založen: 29.9.2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 8:15 am    Předmět: ke stravě Citovat

Ještě bych k tomu dodala něco ke stravě, aby se ti to lépe posuzovalo. Ráno snídam pravidelně - chleba s medem nebo sýrem. Dopo většinou jogurt a ovoce. Oběd nějaký normal (vůbec nejím smažené atd). Odo je to různé, někdy zůstanu u jogurtu, ovoce nebo zeleniny, někdy to nevydržím a dam třeba polévku. Pečivo nejím skoro vůbec, krom snídaně, to musí být naprosto vyjímka. Občas zhřeším se sladkým, zatím jsem nedokázala najít nic, co by mi sladké nahradilo. No a pitný režim? To vím, že je špatně. Tak 4 kávy za den a vody tak 1/2l za den :-( děkuji za odpověď :-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2007 10:35 am    Předmět: Citovat

Najdi si aktivitu, která ti vyhovuje. Já být tebou, tak ještě než začnou nějaké velké plískanice, tak jezdím na kole a na zimu si najdu nějaký sálový sport. Samozřejmě se dá cvičit i ve fitness centru, zpočátku možná nohy trochu nabudou, ale to může být i jen dočasně způsobené zadržovanou vodou v procvičovaných svalech. Pokud by měly nohy tendenci růst, tak potom dá chvíli práci vyladit tréninky, aby tomu tak nebylo.

Zásady kolem jídla jsou velmi jednoduché, pravidelnost cca 4 až 5 x denně, maso (u žen trochu méně než u mužů), zelenina, normální přílohy, co nejméně polotovarů typu uzenin, paštik apod. Při pravidelné stravě pak i chutě na sladké bývají lépe pod kontrolou. A samozřejmě dostatek tekutin. Pokud vody není dost, tak má organismus tendenci ji v těle zadržovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com