Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rysovani, trening atd

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
3Sammy



Založen: 14.11.2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po listopad 14, 2011 5:18 pm    Předmět: Rysovani, trening atd Citovat

Zdravim.
Potreboval by som poradit, ak by sa dalo.
Mam 22 rokov, vyska 174cm, vaha 78kg.
Chcel by som vyrysovat postavu, som aktivny futbalista. 78kg si myslim ze je vela na futbalistu, chcel by som zhodit cca 4 kg, o tie kila az tak nejde, ide hlavne o to aby som sa dobre citil. Pri sucasnej vahe nie som zrovna najrychlejsi a najobratnejsi. Som ten typ ze malo rychlosti ale zas o to viacej vytrvalosti. Dlhodobo rekreacne posilujem, kliky, obcas posilka atd, ale ta strava bola dost zla v minulosti vysoky prijem sacharidov(sladkosti, velke mnozstva bieleho peciva, sladene napoje atd), nizky prijem bielkovin. K moje postave, mam dost silne nohy a zadok s tym by bolo treba popracovat najviac. Moj tyzden vyzera asi takto nejako: po-pia 9-10 v praci na nohach na linke , cize aj unava sa casto dostavuje:? 2-3 krat do tyzdna futbalovy trening, 1 krat zapas a chcel by som 3 krat zaradit posilku. V ramci regeneracie 1 krat plavaren, 1-2 krat masaze. V posilovni by som chcel znizit vahy, zvysit pocet opakovani, kratke prestavky, cvicit izolovane cviky s preciznostou a presnostou, cviky na dynamiku, vybusnost, samozrejme aj formovat vrchnu cast tela.
K strave chcel by som denne prijat okolo 2g na 1 kg bielkovin, t.j. okolo 150g, len neviem co so sacharidami. Ak moc znizim prijem, nebudem slaby, bez energie? cca 4 litre vody, magneziova mineralka, zleneny caj ochuteny citronom, 1 inst kava pred treningom(je to vhodne, ak ano kolko pred treningom?)
jedalnicek, tam potrebujem najviac pomoct:
1. ovsene vlocky, nizkotucny biel. jogurt, mlieko, jablko(na dochutenie vlociek, same ich nezjem)
2. sunka, zelenina
3. kur. prisa 1/2 porcia ryze, po pripade dotlacit zeleninou
4. Cottage s cim?
5. tuniak, 1 celozrne pecivo, zelenina
6. Tvaroh, biel. jorgurt, mlieko(tu je zasa problem samotny tvaroh nezjem)

4. jedlo by malo byt pred treningom
5. po treningu
ake jedla spravne zaradit?
nemali by sa jedla lysit vzhladom na to ci sa jedna o trening v posilovni alebo futbalovy???
je moc mimo ten jedalnicek?

Tie sacharidove vlny sa mi moc nepacia, to by som vyskusal neskor, ak by to neslo touto cestou
Doplnky: L- Carnitin 100 000, BCAA, Multi Mega Sport(vitamin)

Za kazdu radu budem vdacny, vo pred dakujem :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: út listopad 15, 2011 4:36 pm    Předmět: Citovat

Nic ve zlém - typický případ. Do teď jíš (dle tvého tvrzení) na nic a najednou si uděláš rádoby zdravý jídelníček s minimem sachrů.

Jez 5 x denně, vydatná snídaně, teplý oběd a teplá večeře s dostatkem masa a kvalitníma přílohama a netláskej se keksíkama a máš 90 % problému vyřešeného. Pokud tohle nezabere, tak můžeš zkoušet jídelníček postupně vylepšovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
3Sammy



Založen: 14.11.2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 12:23 pm    Předmět: Citovat

Keksiky a podobne blbosti uz cca pol roka, nekonzumujem, presiel som z bieleho peciva na tmave. Neprejedam sa, jem pravidelne, uplne som vymazal s napojoveho listka alkohol, pohybu mam dostatok, ale schudol som iba 2 kg, citim sa lepsie ale este je stale co vylepsovat. Tak chcem ist do toho na plno. Kedze miernejsia forma nic moc s predchadzajucich skusenosti. Ak nieco chces dosiahnut musis pre to urobit maximum!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 1:33 pm    Předmět: Citovat

Stále platí tato věta:

Jez 5 x denně, vydatná snídaně, teplý oběd a teplá večeře s dostatkem masa a kvalitníma přílohama.

Pečivo jakékoli barvy není kvalitní příloha.

Tuňák, pečiva a zelenina není plnohodnotná večeře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
wireen



Založen: 13.2.2012
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: po únor 13, 2012 2:50 pm    Předmět: Citovat

Co kdybys zkusil tzv. sacharidové vlny? Myslím, že by to v tvém případě mělo pomoct, na netu toho ohledně téhle diety najdeš spoustu a prý to funguje na každého. Já znám 3 lidi, kteří to zkoušeli a fakt z toho všichni zhubli a není to nijak strašná dieta. I když pro mě třeba jo, protože tam každý den musíš sníst fakt hodně a to já moc nedávám :) Ale pro chlapy je to jednodušší :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po únor 13, 2012 6:00 pm    Předmět: Citovat

A co takhle pročíst a dodržovat pravidla fóra.

Opravdu nemám rád spamování odkazy na shopy :twisted:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com