Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Jak na to

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pampalanek



Založen: 6.5.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: út květen 06, 2008 11:18 pm    Předmět: Jak na to Citovat

Ahoj, potřeboval bych poradit a jak koukám, tak zde jsou vážně lidi co tomu rozumí. Je mi 28 let, měřím 182cm a vážím 93kg. Už 3 měsíce 6 dnů v týdnu (1h) posiluji. Trénink:
Po - záda, lýtka, bicepsy
Út - stehna, ramena, břicho
St - prsa, triceps
Čt - záda, lýtka, bicepsy
Pá - stehna, ramena, břicho
So - prsa, triceps
Ne - volno

Jsem endomorf a v pase mám 95 cm. Všude jsem tak nějak docela dobře vyrýsovaný, až na to břicho, tam je vrstva podkožního tuku. Proso se chci zeptat, jak nejlépe jí odstranit, jestli aerobní aktivitou(spinning, běh, švihadlo) nebo spalovače tuku, nebo např. sacharidové vlny ?

Zároveň bych ale nechtěl přijít o svalovou hmotu. Je vůbec nějaké řešení jak se zbavit podkožního tuku na břiše a neshodit přitom 15kg?

Příklad mého jídelníčku:

snídaně - banán, piškoty, 2 topinky(nasucho v topinkovači) + 4 míchané bílky (nebo 10dk kuřecí debrecínky + 3 celozrnné rohlíky)
svačina 1 - 2 chleby s tvarohem
oběd - 200g pečeného kuřete, 1 šálek rýže (nebo brambory)
svačina 2 - 2 topinky(nasucho v topinkovači) + 4 míchané bílky, jogurt, banán
svačina 3 - 2 chleby s tvarohem (nebo tuňák. apod.)
trénink 18:00 - 15min. po tréninku 100g gaineru
- 50min. po tréninku 40g proteinu
večeře 20:00 - 200g pečené kuře, 1 šálek rýže nebo 200g špaget nebo uzaná makrela + 3 chleby
večeře 2 (před spaním 23:00) - 40g proteinu

Takto už jím asi 3 měsíce, na břichu jsem zhubl o 2cm, všude jinde se objem zvětšuje, řekl bych že svalová hmota vlivem cvičení a dodávaných bílkovin. Cíl mám cca 100kg, ale v pase 85 cm. Předem díky za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pampalanek



Založen: 6.5.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: út květen 06, 2008 11:36 pm    Předmět: Citovat

Ještě bych doplnil - tuky jsem omezil jak jen je to možné a stejně tak i cukr, nejím sladké ani nesladím. Denně vypiji cca 5l tekutin, převážně čisté vody.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: st květen 07, 2008 11:18 am    Předmět: Citovat

Pokud břicho pomalu ale jistě ubývá, tak je potřeba jen vytrvat v nastolené cestě. Co se týče 6 tréninků v týdnu, tak je to přehnané. Tělo potřebuje i čas na regeneraci a ve dnech tréninkového volna můžeš jezdit venku na kole, to je ideální aktivita na vypálení špeků.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sacoer



Založen: 4.6.2008
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: st červen 04, 2008 7:56 am    Předmět: Citovat

V každom prípade tú večeru bez sacharidov t.z mäso bez ryže , špagiet a chleba, ale radšej so zeleninou. A pre začiatočníka je jednoznačne lepšie nejaké Fullbody 3 x do týždňa, príp. každý druhý deň a cez voľné dni aerobka / bicykel, beh a pod. /
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com