Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

napřed sazka a co ted?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stano



Založen: 23.3.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 11:36 pm    Předmět: napřed sazka a co ted? Citovat

hubnuti
Zdravim chtěl jsem se zeptat cvičim už asi 4roky kondičně bohužel ne uplně pravidelně dosahl jsem určitych svalovych rozměru ruka 42,hrudnik115,bohužel ale pas 101cm při vaze 93kg a vyšce 173cm pro uplnost uvadim i některe silove vykony bench130 ,dřep 140 ,mr tah 180, shyby 20 vždy jsem cvičil bez podpurnych věci pouze proteiny abych se dostal k jadru věci vsadil jsem se že do zaři zhubnu v pase na 85cm a min pro přesnost potřebuji jit na 83cm v pase ze stavajicich 101cm to znamena 18cm za 5 měsicu proto se ptam chtěl bych zhubnout v pase ale neztratit těžce nabytou svalovou hmotu potřeboval bych poradit ohledně toho jak nejlepe meho cile dosahnout a co budu potřebovat a dělat pro to abych se na krasnych 83cm v pase dostal(pokud to teda jde) a nevypadal jako kostra diky za každou radu :roll:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: út březen 25, 2008 1:04 pm    Předmět: Citovat

Bohužel bez ztráty nějakých těch objemů i kde nechceš se to asi neobejde. Aby byly ztráty co nejmenší, je potřeba mít v tréninku alespoň jednou v týdnu těžké základní cviky v sériích cca do 10 opakování a střídat je v dalších dnech se cviky s počty opakování od 10 až do 20 opakování. Klidně je možné zařadit i supersérie, přestože dneska nejsou příliš v módě. Jejich vliv na prokreslení bych nepodceňoval. Jedná se tedy v podstatě o typ tréninku lehký - těžký. Pozornost bych věnoval i aerobnímu tréninku, přes léto určitě kolo.

Samozřejmě se neobejdeš bez úpravy stravovacího režimu, můžeš vyzkoušet i nějaké tvrdší diety. Doporučuji vygůglit CKD (cyklickou ketogenní dietu), ta je pro chlapy velmi dobře (většinou) fungující.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
stano



Založen: 23.3.2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po září 01, 2008 10:34 pm    Předmět: Citovat

Zdravim tak přišel konec me sazky no vyhral jsem
bylo to hodně těžke a konečny vysledek v pase 82cm a 75kilo vaha
ovšem došlo k velkym ztratam svalove hmoty ale bohužel to se dalo čekat
nyni se budu snažit nabrat svalovou hmotu zpět při zachovani nizkeho procenta podkožniho tuku ,snad to pujde
moje rada nevsazejte se je to masakr :shock:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: út září 02, 2008 1:10 pm    Předmět: Citovat

Tak to tedy smekám a gratuluji.

Nechceš nám prozradit, jak jsi postupoval? Myslím, že spousta lidí by si to ráda přečetla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Hubnutí, rýsování, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com