Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Problémy s kůží, akné

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Zdraví, zdravotní problémy...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stare dotazy



Založen: 12.6.2006
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: út červen 13, 2006 3:36 pm    Předmět: Problémy s kůží, akné Citovat

Je mi 19let, měřím 172cm, vážím 85kg a chtěl bych se vás na něco zeptat. Vím, že akné souvisí s užíváním anabolických steroidů, což ovšem není můj případ. Vždy, když začnu objemovou fázi a zvýším příjem potravy (na cca 2,5g bíl./kg), nastane u mě výrazné zhoršeni pleti. Nejedná se ani tak o akné ve smyslu hnisavých vřídků, jako spíš o množství malých červených pupínků (pouze na obličeji). Byl bych moc rád, kdyby jste mi mohl alespoň částečně poradit, nebo? mě tento problém vždy v tréninku silně antimotivuje (suplementace zinkem, beta karotenem a acidophilem má u mne jen omezený účinek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: út červen 13, 2006 3:57 pm    Předmět: Citovat

Zde je na místě otázka, zda jsou pupínky v obličeji projevem dlouhodobějšího předávkování bílkovinami či zda nejsou způsobeny alergií na některou potravinu. V každém případě je potřeba pohlídat si pravidelné vyměšování. Pokud byste trpěl nadýmáním, je to známka, že ve střevech probíhají hnilobné procesy. Bude potřeba zvýšit obsah vlákniny ve stravě. K tomu lze využít i kapsle s vlákninou, protože zvýšit objem jídla ještě o vlákninou bohaté potraviny by už mohlo být problematické. Je třeba být opatrný na mléčné výrobky a v tomto období se omezit pouze na ty zakysané. Raději žádné sýry, tvarohy apod. Část příjmu bílkovin lze vyřešit i podáváním komplexů aminokyselin, což je ale záležitost bohužel poměrně finančně náročná.

Ze suplementů mimo těch Vámi zmíněných bych doporučil v první řadě trávicí enzymy. Ty kromě toho, že pomáhají zpracovat stravu, působí i protizánětlivě (krom mnoha dalších kladných účinků na organismus) . Dále můžete zkusit užívat pupalkový olej, vit. B6 (pyridoxin), či pikolinát chromu.

Pomoci mohou i látky obsažené v léčivých rostlinách. Doporučuji 2 až 3 krát denně půl hodiny před jídlem užívat hrnek "žlučníkového čaje" (výrobce např. MEGAFYT). Čaj podporuje mimo jiné dobré trávení a má ochranný vliv na játra. Podobně působí "žaludeční čaje". Ovšem připravte se na to, že Fernet je proti těmhle čajům "ženský likér".

Osobně bych asi začal těmi čaji a pokud se po asi 2 až 3 týdnech nedostaví zlepšení, zkusil bych ostatní, podstatně dražší prostředky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Zdraví, zdravotní problémy... Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com