Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

hmotnost - help

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Přibírání, objem, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
nyosx



Založen: 29.4.2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: pá duben 29, 2011 3:18 pm    Předmět: hmotnost - help Citovat

Ahoj
Mam obrovský problém s nadobudnutéím váhy. Čítal som dosť článkov ako nato a bla bla bla... ale vsade pisu len kolko proteinov cukrov a podobne mam konzumovat lenze ja na toto pocitanie cas moc nemm kedze mam statnice na krku a pod. Mam 23 rokov cca 170 cm a 58Kg.
Potreboval by som spravit jedalnicek a neake cviky zamerane na ruky ramena prsia a brucho... mam doma iba jednorucky takze cviky by som bol rad keby ste ich upravili podla toho.. moj fyzicky pohyb je dost mali skor je to chôdza praca pri dome sem tam na chate neaka ta zabavka ako tenis futbal.... dalej sex a ked mam naladu tak neco pocvicim s tymi jednoruckamy alebo na hrazde... Mam dotaz ete k alkoholu.. v akej miere je vitany ak teda je vhodne pocas obdobia cvicenia a priberania pozivat alkohol... diky za odpoved uz teraz... hadam sa dozviem neco konkretne :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: ne květen 01, 2011 11:15 am    Předmět: Citovat

ad Strava

Ze stravy není třeba dělat vědu - 5 až 6 jídel denně a na porcích nešetřit. Spíše pomůže, když předvedeš svůj běžný jídelníček.

ad Trénik

na serveru wiki.cviky.info v metodice cvičení jsou dva články Trénink v domácích podmínkách I a II

Pokud budeš potřebovat něco dovysvětlit, tak se ptej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
nyosx



Založen: 29.4.2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po květen 02, 2011 2:28 pm    Předmět: Citovat

Strava
No akurat som bol na takej menšej akcii a stretol som tam kamosa ktoreho som snad 100 rokov nevidel a snazil sa mi vysvetlit tuto stravu no nemam v jeho slovach 100% doveru.
On foco stale len na kuracom mase, ryzi, tuniakovi a tvarohu.. uz vyse roka. a ja viem ze toto nezvladnem.. ja skratka musim mat zmenu.
ale vratim sa k sebe:
Rano je chabe... nechuti mi jest rano dam si tak 2 parky a ked som v skole na private tak ani nejem poriadne...
Obed no to sa nafutrujem co to da ale stava s ze obedujem aj o 14tej ci az 16tej. medzitym zjem sem tam neco sladke alebo neaky rozok a pod... vecer je moj to zasa napucim vela jedla a hlavne neskoro v noci..
Neznasam mlieko! nevypijem kakao alebo ine teple napoje z tohto tovaru.. ale zato zjem hafo syrov jogurtom sa nebranim ale uz som to dlho nejedol..

am rad bravcove maso a na moju vahu 58kg a vysku 170 mam zvyseny cholesterol... neviem cim to je mastne jedla moc nemusim.. samozrejme jem secko co mi pride do cesty ale ked mam hlad... a hlavne ked sa mi chce niekedy sa nato uplne vybodnem a idem radsej spat pretoze s mi nehce uvarit si neco alebo pod..

citam veci co si mi poslal a trening som si zostavil nasledovne
1. sed/lah 2x20 opakovani

2.cos atyka vykrutov.. neviem pride mi to zbytocne vrtiet sa s tyckou v ruke ale budis... v tomto smere neviem kolko opakovani a serii..

3.drepy a vypady.. nohy am fakt v dobrej forme moc by som sa im nevenoval ale par vypadov a drepov spravim takze 3x20

4. kliky 3x15

5. pritahovanie jednoruciek k pasu 3x15

6. Upažování v stoji 3x9

7. francuzky tlak 3x9

8. bicepsove zdvihy 3x9

9. kladivovy zdvih 3x9

10. co sa tyka Pec-deck tak som si to spravil tak ze lezim na chrbte a v podstate tie jednorucky predpaujem pred seba

v juli uz budem urcite valit v neakom centre posilke ete neviem neco si dovtedy zozeniem len teraz sa hcem dat trosku dokopy aby som mal predstavu co a ako tam robit efektivne a nestracal zbytocne cas...takze akekolvek postrehy rady a pod velmi ocenim..velmi sa tesimna tu stravu... ja som totizto clovek ktory potrebujem mat secko v plane a ked t o tam nemam velmi vaham co a ako.... takze jednoznacne poprosim..DIK

Pokud budeš potřebovat něco dovysvětlit, tak se ptej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po květen 02, 2011 3:52 pm    Předmět: Citovat

Začni tím, že se pokusíš přiblížit alespoň internátnímu jídelníčku. Tady máš nějaké vzory:

http://www.sours.cz/vismo/dokumenty2.asp?id=28178&id_org=400011&p1=35966

Až to budeš mít aspoň takhle pořešené, tak jsi na půl cesty k úspěchu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Přibírání, objem, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com