Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rada pro začátečníka

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Jak, kdy, kde, jak často atd...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
THaltof



Založen: 10.5.2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: čt květen 10, 2012 7:38 pm    Předmět: Rada pro začátečníka Citovat

Zdravím vás všechny. Snad toto fórum ještě funguje a dozvím se vše potřebné. Přiblížím vám problematiku:

Je mi 21let, měřím 190cm a nyní vážím 93kg. Nemám s váhou problém. Sám o sobě jsem trochu mohutnější v ramenou a dolních partiích jako stehna, lýtka. Minulý měsíc jsem začal chodit do fitka. Zatím chodím 2x týdně vždy v Pondělí a Čtvrtek od 15:15 do 16:30. Co byste mi doporučili a jaký tréninkový plán navrhli? Trenér, který vlastní toto fitko mi již napsal základní cviky pro Biceps, Triceps, Prsa, Záda, Ramena, Zápěstí, Stehna, Lýtka a Břicho. Většinou v Pondělí cvičím vrchní partie jako biceps, prsa, triceps, zápěstí a samozřejmě břicho ve volné chvíli. Druhý den cvičím zbytek.

Co byste mi doporučili konzumovat popř. dělat po a před cvičením? Prostě můžete se mi zde rozepsat. Myslím si, že má váha zde hraje velkou roli. A také výška. Předem díky za odpověďi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá květen 11, 2012 10:29 am    Předmět: Citovat

Při dvou trénincích týdně by zřejmě bylo vhodnější cvičit v jednom tréninku celé tělo.

K ostatním dotazům - některé věci tu už byly několikrát probrány. Proběhni si fórum a co ti nebude jasné můžeme později upřesnit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
THaltof



Založen: 10.5.2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: pá květen 11, 2012 3:39 pm    Předmět: Citovat

Hmmm to bych musel být v tělocvičně přes 2h abych vše stihl. Záleží jaké cviky zařadit pro celou postavu. A třeba za 2 měsíce změnit typy cviků.

Jinak ohledně stravy tady je má aktuální životospráva:

Vstávám v 5 ráno a frčím autem do práce. V 8:00 si dám snídani ve formě jogurtu popř. pečiva, párku atd

V 10:00 máme hromadně oběd pro lidi z kanceláře. Polívka je samozřejmostí a potom hlavní jídlo si každý může vybrat. Většinou jsou zde špagety, rizoto a taky řízek, smažený sýr + hermelín, vepřové maso atp.

Končím v práci 14:30 a další jídlo si dám hned po příchodu z práce. Zase nějaké pečivo, jogurt, chleba s pomazánkou atp.

Večeřím okolo 19:00 formou tvarohové pomazánky, grahamového pečiva, vajíček atp.

Denně vypiju okolo 3l tekutin. Snažím se už omezovat slazené minerálky. Víc jídla nemohu do svého dne začlenit. Je to tak v normě? Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá květen 11, 2012 5:12 pm    Předmět: Citovat

:D Si mne pobavil, Myslel jsem, žes přišel pro radu a zatím to vypadá, že radíš ty mě.

Pokud nestíháš procvičit celé tělo v jednom tréninku, tak je v něm zbytečně moc cviků na moc partií. Samozřejmě nějak fungovat to bude. Ovšem efektivita je nízká.

K jídlu - neuvedl jsi své cíle, tak těžko posoudit. Na první pohled tam ale je dost pečiva.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
THaltof



Založen: 10.5.2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: pá květen 11, 2012 5:49 pm    Předmět: Citovat

To promiň jestli to tak vypadá ale vážně sbírám rady. Však jsem s posilováním začal. Jinak jaké jsou cíle. Můj hlavní cíl je perfektně si vypracovat břicho + shodit přebytečný tuk, který bišní svaly zakrývá. Samozřejmě zvětšit objem zad, paží a základních svalů biceps, triceps. Při tricepsu i prsa. Stačí to jako popis cílu? Jde z toho, co jsem napsal a jakou stravu teď jím, něco vytvořit? Díky

PS.: Ke každé partii mám tři cviky. Jak jsem psal. V pondělky vrch a ve čtvrtky nohy, záda, ramena + břicho samozřejmě
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá květen 11, 2012 7:26 pm    Předmět: Citovat

Nejjednodušší úprava tvé stravy by bylo omezení pečiva a zařazení teplé večeře. To jsou základní slabiny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Jak, kdy, kde, jak často atd... Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com