Obsah fóra forum.cviky.info forum.cviky.info
Fórum nejen o cvičení.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chci přibrat, jak mám jíst a cvičit...

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Přibírání, objem, výživa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stare dotazy



Založen: 12.6.2006
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: po červen 12, 2006 1:50 pm    Předmět: Chci přibrat, jak mám jíst a cvičit... Citovat

Měl bych dotaz ohledně vhodné výživy pro mou osobu.
Jestli pomůže stručný popis: Věk: 20, výška: 184, váha:75 kg, posiluji v amatérské posilovně skoro jeden rok.
Mohli by jste ohodnotit výrobek Vanadyl sulfát?... Od: Antonín
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po červen 12, 2006 2:12 pm    Předmět: stare dotazy Citovat

Váš dotaz je položen opravdu velice stručně, bez bližších údajů. Předpokládám, že vaším cílem je přibrat svalovou hmotu. Pak je ale třeba řešit problém v širším kontextu, kámen úrazu nebude patrně pouze ve stravě. V týdnu doporučuji 3 - 4 tréninky(spíše bych se klonil k těm 3) a při vašem stupni pokročilosti můžete zařadit i tzv. základní cviky (dřepy, benč, mrtvý tah apod.) Půlka těla v jednom a druhá v dalším tréninku. Cviky na partii tak dva ve 2 - 3 sériích. To znamená poměrně nízký objem tréninku. Pokud chcete opravdu přibrat je nutné mít dostatek času na odpočinek, neponocovat a nepřehánět to s dalšími sporty okolo.

Co se týče stravy, nyní jenom telegraficky. Jíst 4 - 5x denně, kvalitní maso, hodně těstovin, rýže. Můžete zkusit proteinové nápoje mezi jednotlivými jídly a pomáhá i takový jednoduchý "fígl", jako je vypít za den aspoň litr mléka. Po dva týdny si zapisujte všechno co a kdy sníte (mléko je jídlo) a pak se můžeme pokusit dobrat nějakých závěrů.

Názory na vanadyl sulfát jsou velmi rozporuplné. Osobně se mi jeví, že jej chválí pouze jeho výrobci a odborná veřejnost jej naopak zavrhuje. Objevují se i hlasy o přímé škodlivosti. Pokud se vrátím k stupni vaší pokročilosti, tak doporučuji spíš multivitamínové doplňky, nějaký ten "proteiňák" a hlavně dostatek kvalitní "normální" stravy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
stare dotazy



Založen: 12.6.2006
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: st červen 14, 2006 11:20 am    Předmět: Citovat

Ahoj, mám problém, absolutně se mi nedaří přibrat. Je mi 24 let a měřím 183cm. A moje váha činí 60 - 62kg. Po dobu už asi 3 let. Tak si asi dovedete představit mojí postavu, ruce - hůlky, nohy - párátka, ale abych zase moc nepřeháněl nějaké to svalstvo přeci jenom mám. Bohužel nemám k tlouš?ce genetické dispozice. Po skutečně klasických radách kamarádů a příbuzných typu "tak jez hodně tlustýho a pij černý pivo a máš to" jsem zamířil hned k mé docela dobré obvoďačce, která mě má velmi ráda. Ta mě vyslechla a druhý den jsem už zamířil do laborky na kompletní vyšetření krve a štítné žlázy. Doktorka mi sdělila, že z lékařského hlediska jsem v naprostém pořádku. Prý mi není pomoci. No tak mi poradila aspoň, že bych mohl ke každému jídlu, přidat výživu - Nutrison v prášku. Mimochodem jím 5 - 6x denně, hodně snídám-třeba celou bábovku + půl litru mléka a tak. V práci se moc nenadřu - spravuji mobilní telefony v Praze, takže nápor na svaly nastává až po práci v posilovně, nebo na kole v lese. Nutrison do sebe liji horem dolem a už je mi z toho na nic. Možná je chyba to že hodně energie vylítám na kole? Tak nevím. Dále zkouším whey gainer od Nutrendu. Dál již nic jiného neznám, mám vyzkoušet i protejnové koktejlky nebo tekuté aminy? Nebo snad začít sypat??? Nerad bych se něčím odepsal. Poraďte prosím cokoliv - chci si vybudovat lepší postavu. Mám naději?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: st červen 14, 2006 11:22 am    Předmět: Citovat

Začneme stravou, zde na první pohled snad velký problém není. (Snad - bez podrobnějšího rozboru vašeho jídelníčku se pravdy nedopídíme). Skutečností je, že v takovémto případě musíte opravdu jíst - řečeno s nadsázkou - jako "pochodující spalovna odpadků (co do množství jídla, ne kvality)". Mimochodem, jedno až dvě piva denně určitě mohou prospět - ne více. Z doplňků opravdu doporučuji přidat i nějaké ty proteiňáky, případně i trávicí enzymy pro lepší využití stravy. Na bobule zapomeňte! Je nesmysl při kondičním cvičení něco takového brát, pokud opravdu nemáte sníženou hladinu vlastních mužských hormonů.

Problém bude opravdu v dalších aktivitách mimo posilovnu a možná i v samotném systému, kterým cvičíte. V takových zarputilých případech, jako je váš, se snižuje počet tréninků na 2 týdně. (To vypadá skoro jako málo, co? Ale není, věřte!) V jednom tréninku se procvičí kompletně celé tělo za použití opravdu základních těžkých cviků. Pokud to "šmrdláte" na kladkách a strojích, tak sbohem hmoto! Ježdění na kole je nutno v tomto případě také - je mi líto - omezit. (Nejlépe nechte nabírání hmoty na podzimní a zimní měsíce.) Doporučuje se zařadit přes den krátký spánek v trvání cca 45 minut. Po delším spánku budete jako praštění do hlavy.

Pokud těch pár zásad dodržíte, tak se to musí opravdu už hnout z místa.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
bruno



Založen: 29.9.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: so září 29, 2007 10:05 pm    Předmět: cvičenie Citovat

chcel by som sa spýta? niekoho skúsenejšieho človeka na cvičebné plány zamerané na objemové cvičenie rozvrhnuté na tri dni v týždni pretože to častejšie nestíham. Už cvičím síce nejaký ten piatok ale chcel by som pribra? ešte nejakych 8 kilo aby som nejak normalne vypadal. :D Ja mam 20rokov, moja vaha sa pohybuje medzi 70,72kg. Chcel by som dosiahnú? nejakých 83kg. Je tu jeden problem, nechcem bra? žiadne doplnky výživy. Keby bol niekto taký dobrý a poslal nejaké linky s plánmy alebo rovno osvedčené tak by som bol veľmi vďačný. Diky moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2007 11:39 am    Předmět: Citovat

Můžeš zkusit třeba GVT, ale upozorňuji, že je potřeba mít už něco natrénováno.
GVT a jiné najdeš na:
http://www.ronnie.cz/trenink?strana=1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
bruno



Založen: 29.9.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2007 3:11 pm    Předmět: Citovat

diky moc, nejak to vyskusam a ked sa este mozem opytat, co by som mal pri tom jest, ako myslim nejaky tvaroh alebo vajicka alebo take nieco???Hmm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2007 3:25 pm    Předmět: Citovat

No výživa při budování objemů je dosti podstatná, prostuduj si o ní něco např na:
http://www.ronnie.cz/vyziva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VikiT



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 1
Bydliště: SR

PříspěvekZaslal: pá červenec 31, 2009 10:31 pm    Předmět: priberanie Citovat

[quote="rotor"]Začneme stravou, zde na první pohled snad velký problém není. (Snad - bez podrobnějšího rozboru vašeho jídelníčku se pravdy nedopídíme). Skutečností je, že v takovémto případě musíte opravdu jíst - řečeno s nadsázkou - jako "pochodující spalovna odpadků (co do množství jídla, ne kvality)". Mimochodem, jedno až dvě piva denně určitě mohou prospět - ne více. Z doplňků opravdu doporučuji přidat i nějaké ty proteiňáky, případně i trávicí enzymy pro lepší využití stravy. Na bobule zapomeňte! Je nesmysl při kondičním cvičení něco takového brát, pokud opravdu nemáte sníženou hladinu vlastních mužských hormonů.

Problém bude opravdu v dalších aktivitách mimo posilovnu a možná i v samotném systému, kterým cvičíte. V takových zarputilých případech, jako je váš, se snižuje počet tréninků na 2 týdně. (To vypadá skoro jako málo, co? Ale není, věřte!) V jednom tréninku se procvičí kompletně celé tělo za použití opravdu základních těžkých cviků. Pokud to "šmrdláte" na kladkách a strojích, tak sbohem hmoto! Ježdění na kole je nutno v tomto případě také - je mi líto - omezit. (Nejlépe nechte nabírání hmoty na podzimní a zimní měsíce.) Doporučuje se zařadit přes den krátký spánek v trvání cca 45 minut. Po delším spánku budete jako praštění do hlavy.

Pokud těch pár zásad dodržíte, tak se to musí opravdu už hnout z místa.[/quote]


Chcem sa spytat, ak je dobre si dat tak 2 pivka denne tak alkoholicke alebo nealko alebo je to jedno? Pokial viem alkohol velmi neprospieva priberaniu tak preto sa pytam. Vopred dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotor
Site Admin


Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 276
Bydliště: Jáchymov

PříspěvekZaslal: pá červenec 31, 2009 10:36 pm    Předmět: Citovat

V tréninku se doporučuje pít tak jedno nízkoalkoholické pivo denně. Nealkoholických může být víc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra forum.cviky.info -> Přibírání, objem, výživa Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com